Friday 10 January 2014

Jag kan bara vinna med min kvinna

Rubriken kommer från Robban Broberg. Jag tillämpar det på mitt liv med hustrun. Igår skrev jag om henne. Av illustrationen nedan kan förstås att det som handlar om hustrun har läsvärde.

Igår fick tog sig också Moruti över 100 000 sidvyer. (Det betyder inte att 100 000 personer varit inne på min blogg. Det betyder inte ens att ett mindre antal personer varit inne 100 000 gånger, för ibland är det spam som tittar in - t ex något som heter wampyrestate.)

Min enda tolkning är: stor del av det som går framåt i mitt liv, beror på min hustru!
Jag kan bara vinna med min kvinna!


Igår, när jag skrev om hustrun, passerade bloggen 100 000 sidvyer.

2 comments:

Heidi said...

Tror inte detta helt överensstämmer med sanningen - det där att du bara kan vinna med din kvinna.
Jag tror nämligen att ni inte vinner ett skrutt utan varandra - ni behövs båda.
Människor är som pussel - det finns alltid två bitar som passar ihop!
We need you both!

Anders Göranzon said...

Så bra, Heidi, att våra pusselbitar också passar så bra ihop med era! :-)