Monday 26 January 2009

Facebook 4

Nu är klockan drygt 20.20 och jag har sammanlagt 149 vänner på facebook. Det betyder att jag kunde utöka min vänkrets från 108 till 149. Det är en ökning med 41 personer och i procent blir det 38 %.
Ja, vad har jag nu bevisat med detta? Vet inte riktigt! Men någonting kanske det betyder.

Hade jag suttit oavbrutet i 24 timmar hade det kanske blivit fler. Kommer jag att kunna hålla kontakten med alla dessa? Vet ej. (Troligen inte!)

I alla fall är Facebook en intressant företeelse till vilken jag ämnar återkomma i mitt nästa inlägg.

Då ska jag berätta om varför vår hund, Ludde, är med på facebook.

1 comment:

Gerthie said...

Hej Anders!
Jag hoppas att du anslutit dig till Word Challenge. Som bonus där kan man tjäna poäng på sina vänners namn.....Fast jag vet inte om det blir någon fördel för dig? Det kanske är svårare att komma på namnen, när man har så många vänner?
Hur som helst så har du blivit populär på Facebook, i "verkligheten" var du populär redan innan.

Kram
Gerthie