Monday 27 October 2008

Snart går flyget

Resan till Johannesburg blev spännande. Tekniska problem, när vi skulle landa. Ingen behöver vara orolig, sa piloten vid två olika tillfällen, medan vi cirklade runt Johannesburg och Pretoria ca: 30 minuter. Som tur är har vi gott om flygbränsle. Nåväl, allt gick bra. Nu sitter jag på flygplatsen och skriver några rader. Jag kommer nog att sammanfatta mina intryck hemifrån. Men här och nu kan jag bara känna en stor tacksamhet, över att ha fått göra denna resa. Det har varit intensiva och spännande veckor. Om en timme går flyget, så jag ska packa ihop datorn och gå mot gaten, snart.
Tack alla ni som gjort er besväret att logga in på blogspot och skrivit kommentarer. Det har varit uppmuntrande.
Storasyster Elisabet SMS:ade nyss och önskade mig en välsignad resa! Tack!
Imorgon ca: 17 är jag hemma på Skogsliden.
Det ska också bli ganska skönt! Även om Kristina är i Costa Rica och så kommer att vara ett tag. Men i november ses vi.

No comments: